8 Şubat 2010 Pazartesi

Rebecca's Cakes

Bu akşam size, kayıtlı olan pastalarımı göstermek istedim, sevgililer günü için gelen siparişleri ise sahipleri isterse yayınlayabilirim... Çünkü istekler birbirinden güzel ve kişiye özel :))). Umarım sizlerle paylaşmama izin verirler.

Ben bu sevgililer gününü, bu ve buna benzer günlere hiç önem vermeyen, sevdiklerini kayıtsız şartsız her an hep artan ivmeyle seven, eşini, kızlarını, damatlarını (oğullarını), veeee kendi canından çok sevdiği büyük adamlarını (Melih, Rafi, Moti, Ralf) hep o kooooocaman yüreğinde sonsuz sevgisiyle besleyen BABACIĞIM' a hediye etmek istiyorum. O gün yanında olacağım babacığım... SENİ SEVİYORUM

2 yorum:

  1. Ilk yorum benim mi???????????? Hadi siftah! Ugurlu gelsin.

    Yetenekli arkadasimin ellerine saglik!

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  2. Dear Rebecca, this is ubbelieavably beautiful cakes, I never seen something like that. Keep your amazing creations going! :) I bet it tastes as good as it looks. All the best wishes in your new venture. Your cous- Cako

    YanıtlaSil